Randi Plusz, Randi a város szívében

Általános szerződési feltételek

1. Bevezetés

1.1 Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) tartalmazzák a www.randiplusz.hu weboldalon (a továbbiakban: „Randi+” vagy „Szolgáltató”) keresztül elérhető társkereső randi események (a továbbiakban: „Szolgáltatás” vagy „Esemény”) igénybevételének feltételeit, valamint a Randi+ által üzemeltetett https://randiplusz.hu weboldal igénybe vevő felhasználó (a továbbiakban: „Felhasználó” vagy „Ügyfél”) (Randiplusz és a Felhasználó a továbbiakban együttesen: „Felek”) általi használatára vonatkozó szabályokat.

1.2 Kérjük, hogy a weboldal használata előtt figyelmesen olvassa el az ÁSZF-et, mert a weboldal használatával, illetve a szolgáltatások igénybevételével elfogadja az ÁSZF feltételeit.

2. Szolgáltató adatai

Üzemeltető:
Mag Erik E.V
2235 Mende, Zrínyi u. 42
E-mail: pluszrandi@gmail.com
Tel.szám: +36302986200
Adószám: 69554973-1-33
Nyilvántartási szám: 53354358
Bankszámlaszám: 11773171-00470283-00000000

3. A szolgáltatás leírása

3.1 A Szolgáltató társkeresés és ismerkedés céljából eseményszervezési szolgáltatásokat nyújt, különböző tematikus randi Eseményeket szervez, 18. életévüket betöltött magánszemélyek számára, akik ismerkedni kívánnak. A Szolgáltatásra való jelentkezés a Szolgáltató weboldalán keresztül történik, jelentkezési lap kitöltése és a szolgáltatás összegének a sikeres átutalása és annak visszaigazolása a feltétele a Szolgáltatás igénybevételének.

3.2 A Szolgáltatások típusai:

3.3 Az események a klasszikus angol „Speed Dating”, vagyis Gyorsrandi koncepcióját követik, ahol közel azonos számú férfi és nő vesz részt. A résztvevők az esemény kezdetén párokba rendeződve asztaloknál foglalnak helyet. Minden pár számára előre meghatározott idő áll rendelkezésre az ismerkedésre irányított keretek között. Az idő lejártával a párok cserélődnek, és ez mindaddig folytatódik, amíg minden nő és minden férfi beszélgetett egymással az esemény során. Ezután az Esemény helyszínén, a Szimpátialapon, az Eseményen résztvevő többi ellenkező nemű Felhasználót értékelhetik. Az Esemény végezte után a Szimpátialapokat a Szervező begyűjti, 24 órán belül kiértékeli azt. Az ügyfelek csak a kölcsönösen leadott igen értékelés(ek)ből született „PÁR”(OK) esetén kapják meg egymás elérhetőségeit. A Szolgáltató nem garantálja, hogy a Felhasználó az Eseményen való részvételével biztosan Pár-ra fog szert tenni az Esemény befejeztével.

3.4 A Szolgáltatás a Szolgáltató által az Esemény leírásában megjelölt helyszínen kerül megrendezésre, és csak az előzetesen jelentkezett és sikeresen fizetett Felhasználók számára garantálja a részvételt.

3.5 A Szolgáltatás helyszínén a Szolgáltatónak nem áll módjában fogadni az Eseményre nem jelentkezett és vagy nem fizetett Felhasználókat, és jogában áll megtagadni az Eseményen való jogtalan részvétel(eke)t.

3.6 A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az alábbi esetekben megtagadja a belépést az eseményre: - Ha a Felhasználó alkohol vagy kábítószer hatása alatt áll. - Ha a Felhasználó nem felel meg az alapvető higiéniai követelményeknek, ideértve a tiszta, rendezett megjelenést és a megfelelő személyes higiéniát. A Szolgáltató döntése végleges, és a belépés megtagadása esetén a Felhasználó nem jogosult a belépési díj visszatérítésére.

3.7 Az Eseményen való részvételt az e-mail üzenetben kapott visszaigazoló e-mail bemutatásával igazolhatja a Felhasználó az Esemény helyszínén a Szolgáltató felé.

3.8 Az Eseményre megvásárolt jegy csak és kizárólag az e-mailben feltüntetett dátumra és az ott megjelölt eseményre jogosítja fel az Eseményre jelentkezett Felhasználót.

4. Fizetés

4.1 A fizetés banki átutalással történhet.

4.2 Felhasználónak a jelentkezést követően 24 órán belül kell teljesítenie az átutalást. Amennyiben az átutalás nem érkezik meg 24 órán belül, a Szolgáltató nem köteles a helyet tovább fenntartani a Felhasználó számára.

4.3 A sikeres fizetést követően a vásárlásról számlát küldünk a Felhasználó által megadott e-mail címre

5. Lemondási feltételek

5.1 A vásárlás az esemény összegének elutalása előtt bármikor , következmények nélkül lemondható. A Vásárló a 45/2014. ((II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállási jogát illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a Rendezvényre szóló Belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. Ebben az esetben a Szolgáltatónak nem áll módjában sem a Belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni.

5.2 Egyéb rendkívüli esetekben a lemondási feltételek az alábbiak szerint alakulnak:

5.3 Az esemény előtt 30 nappal történő lemondás esetén a részvételi díj 100%-a visszajár. Az esemény előtt 30 napon belüli lemondás esetén a részvételi díj nem jár vissza.

5.4 A lemondást a Felhasználónak a Szolgáltató felé kell e-mail formájában kell jeleznie a megfelelő adatok megadásával a Felhasználó és a tranzakció azonosításához.

5.5 Kérjük vegye figyelembe, hogy a Szolgáltató Weboldalán a termékekről és szolgáltatásokról – ideértve azok árát is-, található információk csupán tájékoztató jellegűek. Valamennyi ezen információ alapján a Jegyvásárló (Felhasználó) által leadott rendelés a Ptk. szerinti ajánlatnak minősül, melynek a Szolgáltató részéről történő elfogadása feltétele a szerződés létrejöttének. Az ajánlat megérkezését követően a Jegyvásárló részére késedelem nélkül megküldésre kerül az ajánlat kézhezvételének visszaigazolása, majd – a fizetés sikeres megtörténtét követően – az ajánlat elfogadása. A Jegyvásárló és a Szolgáltató között a Szerződés az ajánlat Szolgáltató részéről történő elfogadásával jön létre. A Szolgáltató az ajánlat megtételét követően azonnal, de legkésőbb 3 munkanapon belül köteles email útján értesíteni a Fogyasztót az ajánlat elfogadásáról, valamint ebben az e-mailben tájékoztatja az eseményről.

5.6 A megrendelés megtétele önmagában nem kötelezi a Szolgáltatót, a válasz hiánya pedig nem jelenti a megrendelés hallgatólagos elfogadását.

6. Térítés

6.1 A Szolgáltató a Felhasználó által a Szolgáltatásra kifizetett teljes árat megtéríti a Felhasználó számára amennyiben az esemény nem kerül megrendezésre, ez alól kivételt képez amennyiben a Szolgáltatótól kívülálló okok miatt nem kerül megrendezésre az esemény vagy elmarad pl.: Háború, Kormányrendelet, Áramszünet, Természeti katasztrófa stb.

7. Árak

7.1 Az árak forintban értendők.

7. 2 A Felhasználók kötelesek az általuk kezdeményezett fizetési tranzakciók során helyes adatokat megadni. Amennyiben a fizetés során nem megfelelő összeg kerül levonásra (pl. a fizetendő összeg 20 000 Ft lenne, de csak 2 000 Ft kerül levonásra, például hackelés miatt), a Felhasználó köteles haladéktalanul jelenteni ezt a hibát a Szolgáltató felé és korrigálni az összeget. A Felhasználó felelőssége biztosítani, hogy a fizetés során a helyes összeg kerüljön levonásra. A hibás fizetésből eredő esetleges károkért a Felhasználó felelős.

8. Felelősség

8.1 A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Felhasználók által megadott adatok helyességéért és pontosságáért.

8.2 Az Eseményre való jelentkezés folyamata során a Felhasználónak lehetősége van egyes adatok módosítására. Az adatok pontosságáért a Felhasználó felelős. A hibás adatbevitelből eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

8.3 A Szolgáltató nem vállal felelősséget a rendezvényeken bekövetkező balesetekért, halálesetekért.

8.4 A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a Szolgáltatás a legmagasabb minőségben elérhető legyen, azonban nem vállal felelősséget a Szolgáltatásból eredő közvetett vagy közvetlen károkért.

8.5 A Szolgáltató nem vállal felelősséget a weboldal működésében bekövetkező olyan hibákért, amelyeket külső szolgáltatók (pl. tárhelyszolgáltató, internetes szolgáltatások stb.) hibái okoznak.

8.6 A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Felhasználók közötti kapcsolatokért és azok alakulásáért, illetve az ebből eredő esetleges károkért.

8.7 A Felhasználó kijelenti, hogy az általa a vásárlási folyamat során megadott adatok a valóságnak megfelelően kerülnek megadásra a vásárlás keretében, annak idejében és minden egyéb olyan alkalommal, amikor az a szolgáltatások igénybevétele során szükséges. A Szolgáltató kizárja a helytelen vagy működésképtelen adatok, email-cím vagy számlázási cím megadásából eredő kárért való felelősségét, ugyanakkor az ezzel kapcsolatosan felmerülő kárának megtérítését követelheti.

9. Vegyes rendelkezések

9.1 A Szolgáltató jogosult az ÁSZF egyoldalú módosítására, amelyről a Felhasználókat e- mailben értesíti.

9.2 A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az ÁSZF-et bármikor módosítsa. A módosított ÁSZF a közzététel napján lép hatályba. A Felhasználók az ÁSZF módosítását követően a Szolgáltatás használatával automatikusan elfogadják az új feltételeket.

9.3 Az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog az irányadó.

10. Jogszabályi háttér

10.1 A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos jogszabályok rendelkezései az irányadóak, különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) rendelkezései.

11. Részleges érvénytelenség és magatartási kódex

11.1 Amennyiben az ÁSZF egy pontja jogilag hiányos vagy hatálytalan lenne, arra a vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadóak. A szerződés többi része továbbra is érvényes.

12. Az ÁSZF elfogadása

12.1 A Weboldal használatával és a Szolgáltatások igénybevételével a Felhasználó elfogadja jelen ÁSZF rendelkezéseit.

12.2 Amennyiben bármilyen kérdése van, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk a fenti elérhetőségeken.

Jelen Általános Szerződési Feltételek 2025. március 8-án lépnek hatályba és visszavonásig érvényesek.